Wednesday, February 6, 2013

KERJA IV

Assalamualaikum...
 
sambungan cerita dinner suami, malam hujung minggu yang lepas, suami dapat cabutan bertuah, voucher AEON RM 300. ok lah tu, kira rezeki, lebih baik daripada tak dapat apa-apa.
tak banyak sangat setakat voucher RM 300 kalau kita shopping di Jusco, tentunya berbeza jika voucher itu daripada Mydin, banyak item yang dapat dibeli.
 
Saya dan suami beli kasut, masing-masing kasut kami berharga RM 90, beg RM 60 dan yang 'dalam-dalam' berharga RM60 dan beg kitar semula berharga RM 2.90. semuanya RM 300.80. just tambah .80 sen sahaja.
 
angpau RM 50 dan tiada limau seperti yang diharap-harapkan, hehe... cawangan tempat suami saya bekerja paling banyak mendapat cabutan bertuah berbanding cawangan lain. pun begitu, hadiah RM 3000 itu dimenangi oleh pekerja dari cawangan lain.
 
belum berkesempatan lagi untuk bercakap dengan adik Jejeng, bertanya tentang kerja sambilannya itu. tapi tadi di facebook dapat tengok gambar terkininya bersama abang angkatnya yang comel, yang sedang study di UIA itu...
sekejap lagi kena keluar, nak settle bil api, internet, kirim duit untuk mak di kampung dan SHOPPING!
beli sedikit barang untuk persediaan kami suami isteri menjadi traveller (InsyaAllah) ke salah satu destinasi pelancongan menarik di negara kita, sempena cuti seminggu suami sewaktu CNY nanti. semoga semuanya berjalan lancar, doakan kami ya, tentunya yang baik-baik saja...
 
 
love,
monalizahrais  
 

No comments:

Post a Comment