Wednesday, February 29, 2012

CERITA GAMBAR

Saya lebih suka letak gambar dan bercerita sedikit sahaja. Itu lebih baik sebabnya dengan sekeping gambar sahaja banyak yang dapat ditafsirkan. Tapi...line internet saya ni lambat sangat, ibaratnya kalau kereta bergerak tu 20 kmj rasanya.

Jadi...menjadilah saya seorang pembebel. Di dalam blog saja, di luar tidak begitu ( ye ke? ). Download gambar sekeping saja pun kadang2 mengambil masa sehingga setengah jam. Waduh-waduh lambat bangat.

Banyak yang perlu dibuat untuk mencantikkan dekorasi blog saya ini. Tetapi mungkin buat masa ini belum sesuai lagi. Lagipun saya bukannya siapa-siapa lagi. INSYAALLAH akan sampai masanya akan dibuat juga tu.

Mungkin cerita-cerita dalam blog ini hanyalah cerita biasa bagi kebanyakan orang. Untuk diri saya sendiri, ada sebab kenapa saya menulis di blog ini. Apakah sebab itu tidak perlu dijelaskan kerana ianya akan menjadi jelas juga pada hari-hari mendatang. 

No comments:

Post a Comment