Thursday, January 12, 2012

X FILE

Mood : gembira+tenang,suspen
Skala mood (low,medium,high) : medium

Tajuk X File pula tu. Lain macam saja bunyinya. Sebetulnya saya sedang menyiapkan sesuatu... 'sesuatu' yang sangat saya gemari. Sepatutnya saya mulakan sejak tujuh tahun yang lalu tapi sayangnya belum ada kesedaran+dorongan+rangsangan, belum serius lagi.
Ternyata tidak mudah menyiapkan X File ini.
Apapun ianya perlu diteruskan juga. Harapan tu biasalah, semoga dimudahkan semua urusan...aminn....
kadang2 tu terfikir, bilalah mau siap ni tau..isk..isk..apa boleh buat..buat sajalah..
yg ptg jgn jadi betul2 X -FAIL, tidak ada kesudahannya, penuh misteri lagi!

Siang dan malam tidak pernah jemu silih berganti, walaupun cuaca sering berubah. Seharusnya saya pun perlu tegar menyiapkan aktiviti kesukaan saya itu.

No comments:

Post a Comment